Naslovna  |  Info  |  Srbija  |  Dragan Đilas tužio RTS jer nije objavio odgovor na Vesićeve tvrdnje
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Srbija

01. 10. 2018. Beograd

Izvor: Insajder

Dragan Đilas tužio RTS jer nije objavio odgovor na Vesićeve tvrdnje

Jedan od lidera Saveza za Srbiju Dragan Đilas podneo je tužbu protiv glavnog i odgovornog urednika Radio - televizije Srbije (RTS) Nenada Lj. Stefanovića zbog toga što nije objavljen njegov odgovor na tvrdnje koje je izrekao zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić na toj televiziji.

U tužbi upućenoj Višem sudu u Beogradu navodi se da je zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić u Jutarnjem programu 22. septembra izneo niz netačnih informacija u kojima je između ostalog pominjao i Đilasa.

Dragan Đilas je, kako se navodi u tužbi, u skladu sa Zakonom o javnom informisanju, u zakonskom roku, uputio zahtev za objavljivanje odgovora. RTS, međutim, nije objavio odgovor do druge naredne emisije, pa je tužilac bio prinuđen da podnošenjem tužbe zaštiti svoje pravo na odgovor.

Sudu se u tužbi predlaže da donese presudu kojom bi se naredilo Nenadu Lj. Stefanoviću da bez odlaganja, po prispeću presude objavi odgovor Dragana Đilasa koji je priložen uz tužbu.

U tužbi se traži da Stefanović, ukoliko ne objavi demanti, isplati Đilasu iznos od 100.000 dinara.

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić optužio je u Jutarnjem programu bivšeg gradonačelnika Beograda za zloupotrebu Poljoprivrednog kombinata Beograd (PKB) u političke svrhe, kao i da je menadžmentu isplaćivao ogromne bonuse dok je u isto vreme namerno zaduživao PKB.

Dragan Đilas je u odgovoru negirao svaku tvrdnju Gorana Vesića ponaosob.

Nakon gostovanja zamenika gradonačelnika Gorana Vesića na RTS –u u kome je izneo optužbe na račun Dragana Đilasa, osnivač Saveza za Srbiju tražio je od javnog servisa da mu omogući demanti. Dok se RTS tim povodom nije oglašavao, Vesić je pozvao Ðilasa na TV duel i poručio mi da „predloži televiziju sa nacionalnom pokrivenošću, termin i voditelja“.

Na Vesićevu ponudu za tv duel, Đilas je odgovorio na svom tviter nalogu.

"Ustanovili smo ko je glavni urednik svih TV sa nacionalnom frekvencijom. Vesić nudi da izaberem televiziju, emisiju i voditelja za duel sa njim!? Ovo je istorijski trenutak da su priznali da Vučić kontroliše sve televizije! Sačekaću da se RTS ohrabri da na klevete odgovorim istinom" , naveo je Đilas.

Zanimljivo je da je RTS na svom sajtu preneo kratak tekst pod naslovom "Đilas RTS-u traži da odgovori, Vesić predlaže duel", ali ne i odgovor, odnosno demanti Dragana Đilasa.

U RTS nisu odgovorili na pitanja Insajdera da li će objaviti Đilasov demanti.

Glavni i odgovorni urednik informativnog programa RTS-a Nenad Lj. Stefanović nije se javljao na pozive novinara redakcije Insajder kako bi odgovorio na pitanje da li će objaviti demanti. Generalni direktor Dragan Bujošević je za Insajder kratko rekao da je suviše zauzet da bi odgovorio na pitanja.

pon

01.10.

2018.

peja kostolac [neregistrovani] u 14:40

android

A mogo bi za kaznu da prestanes da Im placas tv pretlatu. Si razmisljo o tome.

Odgovori

Ostavi komentar

Najčitanije